با وجود كاهش فروش خودروسازان بزرگ در بازار آمريكا طي سال ۲۰۲۰، هيونداي و كيا عملكرد خوبي داشتند و توانستند سال موفقيت‌آميزي پشت سر بگذارند.

هيونداي توسان / Hyundai Tucson قرمز رنگ در جاده كوهستاني

ونسا تون، مدير ارشد اطلاعات صنعت خودرو در Cox Automotive، به وال استريت ژورنال گفت:

وضعيت بازار براي همه افت كرده است؛ اما به نظر مي‌رسد [هيونداي و كيا] تنها شركت‌هايي هستند كه از اين شرايط به سلامت عبور كرده‌اند.

به گزارش carscoops، اولين دليل رشد روزافزون هيونداي و كيا، وسايل نقليه جديدي است كه روانه بازار شده‌اند. هيونداي و كيا از چند سال پيش با خودروهايي مانند استينگر و ولوستر N كار خود را در بازار آمريكا آغاز كردند و ۲۰۲۰ سالي بود كه برخي مدل‌هاي پرفروش مانند كراس‌اور كيا تلورايد براي فروش عرضه شدند.

چنين كراس‌اورهايي نه‌تنها سريع‌ترين نرخ رشد بازار را به خود اختصاص مي‌دهند، بلكه مورد تحسين منتقدان قرار مي‌گيرند و شهرت روزافزون براي فروش خودروهاي پرآپشن نيز به آن‌ها كمك مي‌كند؛ به‌ويژه هنگامي كه مردم در شرايط بحران خريد ‌كنند. طراحي لوكس و قابليت‌ها و امكانات خوب با هم تركيب مي‌شوند تا به برندهاي خودروسازي كمك كنند كه ادراك گذشته‌ي خريداران را از اين خودروسازان به‌عنوان برندهاي سازنده‌ي محصولات ارزان‌قيمت و مقرون‌به‌‌صرفه تغيير دهند. كيا تا آنجا پيش مي‌رود كه شعار و نشان خود را تغيير مي‌دهد.

خودرو هيونداي / Hyundai در پاركينگ

البته همه چيز به وسايل نقليه جديد بستگي نداشت. مديريت كره جنوبي در زمينه‌ي كنترل بيماري همه‌گير كوويد-۱۹ به گونه‌اي بود كه اختلال كمتري در كارخانه‌هاي اين كشور به وجود بيايد. درحالي‌كه كارخانه‌هاي آمريكايي در ماه مارس وادار به تعطيلي شدند و بسياري از آن‌ها مجبور شدند در فصل بهار دوباره فعاليت خود را تعطيل كنند. تركيبي از ارزش برند، امكانات و قابليت‌هاي ارائه‌شده، طراحي و توليد به كيا و هيونداي كمك كرد تا شرايط طوفاني سال ۲۰۲۰ را تحمل كنند.

https://www.zoomit.ir/car-news/366533-hyundai-kia-gainers-american-market-2020/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.