در اين مقاله ميخواهيم راه اندازي مركز تماس و يا Call Center را به عنوان يك افزار مهم و مديريتي در سازمانها و شركتهايي كه يكتا پاسخ گويي حرفهاي به مشتريان دارند باره بررسي قرار دهيم و ببينيم به واقعيت چه چيز باعث ميشود از طريق راه اندازي مركز تماس مشتريان اندازي كال سنتر جامع و با كيفيت به عنوان يكتا از مهمترين قدمهاي افزايش بهرهوري و بالا بردن راندمان يك سازمان در يكتا پاسخ گويي به مشتريانش ياد شود . وانگهي ميخواهيم انگيزه ها هستي قيمتها و هزينههاي متنوع براي راه اندازي مركز تماس را در يك سازمان بررسي نماييم لغايت تمامي ابهامات شما عزيزان در باره خرج راه اندازي مركز تماس را برطرف كنيم . پس با ما همراه باشيد .
منظور از طريق اندازي مركز تماس (CALL CENTER) چيست ؟شايد بهتر باشد پيش از رسيدگي مزايا و هزينه ها پيش درآمد منظورمان از طريق اندازي مركز تماس را بررسي نماييم ! به طور چكيده ميتوان گفت قصد از راه اندازي كال سنتر يعني راه اندازي يك سرويسي كه بتوانيم به كمك آن همگي تماسهاي ورودي سازمان را از يك نقطه به چهره متمركز مديريت نماييم ، طوري كه تمامي تماسهاي دريافتي با سرعت بالا و كيفيت مناسب توسط كارشناسان استجابت ديتا شود . به عنوان مثال فرض كنيد در يك كمپاني ميخواهيم سناريويي را راه اندازي نماييم لغايت بتوانيم به كمك آن همگي تماسهايي كه با كارشناسان فني شركت گرفته ميشود در يك صف چشمداشت قرار گرفته و به نوبت به اپراتورهاي فني متصل شوند . براي اجراي اين سناريو بايد با توجه به نيازها و توقعهايي كه داريم يك Call Center با ويژگيهاي لازم را گزينش كرده و پس از برآورد و بررسي هزينه هاي آن ، اقدام به تاسيس آن كنيم .
دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹ | ۱۴:۳۵ ۲۶ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است