حالا اگر با تمام اين تفاسير به اين نتيجه رسيديد كه بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي و آموزش كسب درآمد از اينستاگرام براي شما فايده‌اي ندارد، مي‌توانيد اين نوشتار را ببنديد و نوشتار بازاريابي صنعتي ما را مفتوح كنيد كه حسابي به كارتان مي‌آيد. اما در همه شمردن پرتو مي‌دهد كسب و كارهاي خيلي كمي هستند كه اينستاگرام براي آنها تاثير ندارد و ترجيح مي‌دهند بي سر و صدا به فعاليت خويش را پيوسته بدهند، همانند توزيع‌كنندگان عمدۀ كالا، خلاف‌كاران و اختلاس‌گران!
تبليغات در اينستاگرامچرا بايد براي اينستاگرام استراتژي بچينم؟مي‌خواهم همان مثال كليشه‌اي راه و نقشه و سفر را برايتان بگويم. زماني كه فكر سفر در سرتان مي‌افتد، چه چيزهايي را در نظر مي‌گيريد؟ همه چيز!
كجا بروم؟با چه كساني بروم؟چقدرتبليغات در اينستاگرام چيست؟هزينه كنم؟سفرم كاري است يا تفريحي؟و...شما داريد برنامه مي‌ريزيد كه چطور امكانات و نيروهايتان را مديريت كنيد. راهبرد يعني تصميم بگيريد چطور سفر كنيد،  راهبرد پلي است ميان رويا و واقعيت!

استراتژي اينستاگرام يعني برنامه ريزي، اجرا و ارزيابي تمام فعاليت‌ها در اينستاگرام
بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي نيز مثل يك سفر است. اگر تصميم گرفته‌ايد با ماشين شخصي خود در اينستاگرام سفر كنيد، پس حتما اين نوشتار را بخوانيد چون مشابه نقشه راه است. شما كه نمي‌خواهيد وسط يك جاده جنگلي به بارو بكوبيد و بي.ام.دبليو قرمز رنگتان اوراق شود. اگر هم حوصلۀ رانندگي نداريد و مي‌خواهيد در صندلي عقب از مناظر لذت ببريد، با ما تماس بگيريد. ما شما را به سفر مي‌بريم! (ريموت ضبط هم الي واپسين،انجام سفر دست خودتان است.)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.