چند وقت پيش خبرهايي در رابطه با بردباري اضافه شدن قابليت جديدي به اينستاگرام منتشر شده بود. اين قابليت مربوط به ايجاد اكانت يا حسابهاي كاربري بازرگاني ميشد كه با اسم اختصاصي بيزينس پروفايل (Business Profile) شناسايي ميشدند. هم اكنون اين ويژگي توسط كاربران اينستاگرام قابل كاربرد است، ولي به هدف به كارگيري آن بايد حتما حساب اينستاگرام شما با حساب فيسبوكتان در تعامل باشد. دقت داشته باشيد كه شما حتما بايد در صفحه فيسبوكي كه آن را به بيزينس پروفايل (Business Profile) اينستاگرامتان وصل ميكنيد ادمين (Admin) باشيد. در ادامه مراحل دقيق تغيير اكانت اينستاگرام به بيزينس پروفايل (Business Profile) و گذاشتن دكمه هاي كانتكت (contact) را به شما عزيزان تعليم ميدهيم، بنابراين با موبايل كمك همراه باشيد.
بيزينس پروفايل (Business Profile) در اينستاگرام و افزودن دكمه كانتكت (contact)
هرگونه سوال درباره اين مطلب و دشواري ها نرمافزاري موبايل خويش داريد، با همكاران ما در شركت همراهرايانه تماس بگيريد
شماره تماس از سراسر كشور(بدون قبل عدد و از تلفن ثابت)9099070345اكانت بازرگاني يا بيزينس پروفايل اينستاگرام چيست؟قبل از آغاز تعليم شما بايد بدانيد كه اكانت بازرگاني اينستاگرام يا همان بيزينس پروفايل چيست؟ صفحه بيزينس پروفايل در اينستاگرام براي افزادي استعمال دارد كه منظور سپريدن كارهاي تجاري دارند. در واقع اكانت بازرگاني به درد بيزنسها، شركتهايي مي خورد كه مي خواهند از اينستاگرام كسب درآمد كنند. همچنين با بازرگاني كردن صفحه اينستاگرام خود، شما مي توانيد به امكانات جالبي كه اينستاگرام براي مديريت هر چه بهتر مشتريان و در نتيجه فروش بيشتر فرآورده خود، دسترسي داشته باشيد.
تبديل اكانت اينستاگرام خود به بيزينس پروفايل (Business Profile) يا اكانت تجاري و كاريانجام اين عمل و تبديل حساب كاربري شخصي اينستاگرام به يك بيزينس پروفايل (Business Profile) به راحتي قابل انجام است. به منظور سپريدن اين عمل مراحل زير را تعقيب كنيد:
بيزينس پروفايل و افزودن دكمه كانتكت اينستاگرام
ابتدا در حساب اينستاگرام خود وارد دسته پروفايل (Profile) شويد. در قسمت Account گزينه جديدي با عنوان Switch to Business Profile را مشاهده خواهيد كرد. اين گزينه را برگزيدن كنيد.
بيزينس پروفايل و اضافه كردن دكمه كانتكت اينستاگرام
با گزينش گزينه Switch to Business Profile تصويري مشابه تصوير فوق نمايش داده ميشود كه تقاضا متصل شدن به صفحه فيسبوك برند شما را دارد. گزينه Log in with Facebook را انتخاب كنيد و صفحهاي فيسبوك مربوط به برند بازرگاني خويش را با حساب كاربري اينستاگرامتان همگامسازي نماييد. دقت داشته باشيد كه صفحه فيسبوك گزينش شما بايد صفحهاي باشد كه خودتان ادمين (Admin) آن هستيد. در ضمن در عقيده داشته باشيد كه شما تنها ميتوانيد براي هر بيزينس پروفايل (Business Profile) اينستاگرام يك صفحهپيج تجاري اينستاگرام چيستفيسبوك برگزيدن كنيد.
با گزينش صفحه فيسبوك باره نظرتان، اينستاگرام از شما سوالاتي در مورد اطلاعات مد نظرتان براي همگامسازي با بيزينس پروفايل (Business Profile) اينستاگرام ميكند. به عنوان مثال شما بايد در اين تقسيم عدد تماس شركت، شماره تماس تقسيم پشتيباني مشتريان، آدرس ايميل و بعضي ديگر از مشخصات اين چنيني را وارد كنيد. با انجام اين موارد بيزينس پروفايل (Business Profile) اينستاگرام كاربر فعال ميشود و حساب كاربري يا اكانت وي به شكل زير تغيير حالت پيدا ميكند.